Subject: [SUSPICIOUS URL INSIDE]Mürahäiring
From: "Maria - Kat Metal" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 08:51:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Maria Hõbesalu, Telliskivi 33-1, 58262802, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Telliskivi 33 maja tänavapoolsel küljel on müratase väljakannatamatu. 
Liiklusmüra häirib elukvaliteeti ning lisaks tekitab pidev liiklus, 
kiirendavad autod ja veoautod majale tugevat vibratsiooni.
Kõige hullem aeg on öine aeg, Rohu tänavalt/tulles Tehnika poolt) 
vasakpööret sooritanud autod ja mootorrattad tunnevad, et see pööre on parim 
hetk kiirendamiseks ning eriti just öösiti. Kiirendamise ajal on müratase 
väljakannatamatu. Alates ca 23.00 kuni 03.00 on liiklus harvenenud kuid 
müratase tunduvalt kõrgem. Mööduv mootorrattas äratab öösiti lisaks 
täiskasvanutele ka lapsed üles.

Müra allikas on sõiduteel liiklevad mootorsõidukid, eriti öösiti nende 
kiirendamine, vibratsiooni tekitab peamiselt kiirelt mööduvad veoautod.

Müra allikas on Telliskivi tn Rohu ja Ristiku vaheline lõik.

Müra on üle lubatud normi terve päeva vältel kuid kõige hullem just 
hilisõhtuti ja öösiti, kui liiklus on väike ja soodustab lõbusõtjate 
kiirendamist otse akna all.

Palume mürataseme mõõtmisi ja vastavaid järgmisi samme probleemi 
lahendamiseks.

Tänan

Tervitustega / Best regards

Maria Hõbesalu
Key Account Manager
+372 5826 2802

Warehouse and post address: Nõlva 9, 10416, Tallinn, Estonia
office: +372 58 864 547

Kat Metal Estonia OÜ
Precious Metals Recycling
www.katmetal.ee 
<http://secure-web.cisco.com/1pAXMQoBDGDCH5Wiy529xuI9xNVEI8byHfwf3ks6Q043H6nUmJV8wMowj-M23OvhUsGmX5wvwEPk9jx_YUft99TF5Q_vmN_SZGPqLDK_F8dW-rbZJ6jQxkZyvRkuxEhOEkyImmIPFQkUevo1bb_LRGS-xzr9NeUXkpf7SY0qfcSQlErCiYF6XS8VBNoDuJL3l28q8Yk5CQoAEbwUZXSBryy5hTN0HxoW8O2eqsAfn00EcRdU-ujTTTPFGDz82HDnwlM07nye7W8WHJ5aX_ZcSEnNSIP4mIFX_wnvH6AxTpIs/http%3A%2F%2Fwww.katmetal.ee>